Як оформити бізнес-акаунт творчого простору в Інстаграм?

Як оформити бізнес-акаунт творчого простору в Інстаграм? • 2024 • RoomRoom 2

Переглянувши велику кількість просторів в Україні, я почала помічати одні й ті самі помилки, які, на мій погляд, допускають простори, тим самим не отримують клієнтів та не використовують соц.мережі на повну силу. Тому хочеться поділитися своїми спостереженнями, щоб дійсно цікаві простори знайшли свого клієнта та розвивали культуру України.

Назва акаунту

Одна з головних помилок, яку я спостерігала – це назва акаунту. Адже це перше, що клієнт дізнається про Вас. Також я помічала, що іноді простори не мають свого акаунту, а вказують про себе на базі іншого вже наявного магазину або салону краси, або зовсім особистої сторінки. У такому випадку пости загублюються в стрічці, і мільйони клієнтів так і не дізнаються про існування Вашого спейсу. Тому важливо створювати окремі профілі для бізнесу та називати їх правильно: відповідно до Ваших послуг, назви бренду та аудиторії. Мисліть, в даному випадку, як клієнт. І якщо Ваш ринок – це Україна, то називайте й керуйте ним так, щоб розуміли жителі України, а не Америки та Європи, як багато хто любить “модно” вести суто український бізнес англійською.

Оформлення шапки профілю

Шапка профілю – це найважливіше, що Ви можете розповісти клієнту про себе. Тут важливо вказати тип Вашого простору – фотостудія, павільйон, івент хол, студія звукозапису тощо. Це може стати тим самим ключовим словом, за яким Вас будуть знаходити клієнти. Також варто вказати телефон, пошту, адресу, короткий опис простору, посилання на календар зайнятості тощо. Часто стикаюся з тим, що у неймовірно красивих місць єдиний спосіб зв’язку – це Директ. І якщо людині хочеться дізнатися всю необхідну інформацію одразу, їй доводиться чекати відповіді. Поки людина чекає, досить ймовірно, що вона знайде та забронює інше місце, де буде вказана повніша інформація та контактний номер телефону.

Оформлення Higlights

У цьому випадку ставтеся до Instagram як до сайту Вашого простору. Тому у хайлайтах найкраще виділити важливу інформацію, яка не помістилась в шапці профілю: опис, інтер’єр залів та всіх додаткових кімнат, вартість залів та послуг простору, відгуки, можна додати ще вкладку з контактами та посиланням на Google Maps.

Оформлення постів

Пости – це чудова опція для комунікації з вашими клієнтами. Обов’язково дивіться, як можна більше цікавих акаунтів, аналізуйте, що сподобалося, що можна використати для себе. Керуйте Instagram так, щоб Вам самим хотілося прийти до Вашого місця. І не забувайте частіше розповідати про простір, про цікавих гостей, події, оновлення, акції та цікаві деталі тощо. Обов’язково вказуйте в кожному пості call to action  з телефоном для зв’язку або запрошенням у Директ. Такий прийом підвищить ймовірність того, що клієнт Вам зателефонує та забронює приміщення.

Це невеликий мінімум, який допоможе Вашому простору бути більш впізнаваним та зрозумілим. Бажаю Вам більше клієнтів і підписників у Instagram. А більше унікальних та цікавих місць можна знайти у нашому каталозі. Якщо Вашого простору досі немає на Roomroom, то скоріш пишіть нам на пошту